fbpx
Košík

Košík

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Kúpna zmluva vzniká na základe požiadavky zákazníka cez elektronický portál MADAME.SK.

Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje, že súhlasí s obchodnými podmienkami internetového obchodu MADAME.SK. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia obchodnými podmienkami, ktoré sú záväzné pre obidve strany. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok. Pred uzatvorením zmluvy sa zákazníkovi odporúča preveriť si u prevádzkovateľa dostupnosť tovaru. V prípade, že tovar nie je dostupný na predajni, prevádzkovateľ informuje zákazníka o možnom dodaní. Až po tomto kroku je zákazník oprávnený uzatvoriť zmluvu vložením tovaru do košíka a následným vyplnením potrebných údajov (spôsob platby, doručenia). Po odoslaní objednávky (stlačením tlačidla “odoslať objednávku”) bude zákazníkovi odoslaná automatizovaná správa, potvrdzujúca bezproblémové uzatvorenie obchodnej zmluvy.

Spôsob doručenia

• Kuriérom GLS – doručenie do 1-3 pracovných dní. V prípade ak Vás kuriér GLS v deň doručenia zásielky nezastihne na dohodnutej adrese, vodič nechá písomné oznámenie o úmysle zásielku doručiť ešte raz nasledujúci pracovný deň. Cena za doručenie tovaru kuriérom je od 3,50 €. Platí na celom území Slovenska.

• Osobný odber – ( zdarma ) Objednanú zásielku je možné si bezplatne prevziať osobne na adrese Hodžova 2145/22, Piešťany. Kupujúci bude vopred telefonicky kontaktovaný, aby sme sa dohodlil na čase prevzatia objednávky.

Na výber sú štyri spôsoby platby:
– Dobierkou: za Vami objednaný tovar zaplatíte až pri prevzatí zásielky od kuriéra GLS, služba je spoplatnená sumou 2,90 € (s DPH) (doručená informácia do vašej schránky o uložení zásielky) – tovar na sklade doručenie do 1-3  pracovných dní.
– Bankovým prevodom: za Vami objednaný tovar zaplatíte odoslaním sumy za objednávku na číslo účtu, ktoré bude v emailovej správe s objednávkou. Objednávku začneme vybavovať až po pripísaní sumy na náš účet.
Zoznam podporovaných bánk – Slovensko: •Tatra banka •Slovenská sporiteľňa •VÚB banka• ČSOB• UniCredit Bank• SBERBANK• OTP banka• Poštová banka• Prima banka• mBank• ZUNO• Fio Banka
– Platobnou kartou: systém Vás vyzve zaplatiť hneď pri zadávaní objednávky. Zaplatíte rýchlo a bezpečne.
Možnosť platby kartou a cez Besteron: Master Card, MaestroVisa, ElectronVISA, CardPay, TatraPay – Poplatok 0 €.

Povinnosti kupujúceho

Kupujúci sa zaväzuje: Uviesť v registrácii pravdivé a presné údaje.

• Po odoslaní zásielky je kupujúci povinný prevziať a vyplatiť peniaze za objednaný tovar.

• Objednaný tovar pri prevzatí skontrolovať a v prípade závad nás kontaktovať najneskôr nasledujúci deň od doručenia.

• Uhradiť všetky spôsobené škody za poštovné, spôsobené neprevzatím alebo nesprávne vyplnenými osobnými údajmi. Ak si kupujúci neprevezme zásielku pri prvom doručení a znovu vyžaduje zaslanie tovaru, je povinný zaplatiť náklady za opätovné zaslanie tovaru.

• Pre ochranu prírody a s cieľom obmedziť našu spotrebu papiera, Vám bude faktúra poslaná iba mailom vo formáte PDF.

Nezodpovedáme za

• Oneskorené alebo nevybavené dodanie tovaru zavinené nesprávne uvedenou adresou kupujúceho.

• Oneskorené doručenie zásielky zavinené prepravcom.

• Za poškodenie zásielky zavinené poštou alebo kuriérom.

Zrušenie objednávky zo strany zákazníka.

Zákazník môže požadovať zrušenie objednávky bez udania akýchkoľvek dôvodov najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky.

Reklamačné podmienky

Tovar je možné reklamovať do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru Kupujúcim. Zákazník je povinný pred prvým použitím výrobku riadne sa oboznámiť s návodom a so záručnými podmienkami.

V prípade doručenia objednávaného tovaru je kupujúci povinný ho skontrolovať, či nie sú na zásielke spôsobené škody prepravou. Ak je zásielka poškodená, kupujúci je povinný ju neprevziať a spísať s prepravcom zápis o škode. Kupujúci je povinný o tomto informovať predávajúceho.

• Po prevzatí zásielky a jej rozbalení je kupujúci povinný tovar prekontrolovať, prípadné vady zásielky je kupujúci povinný oznámiť predávajúcemu najneskôr nasledujúci deň od prevzatia.

• Ak  vznikne na zásielke reklamovateľná vada, môže kupujúci uplatniť reklamáciu písomne alebo e-mailom. Písomné oznámenia o zistených vadách nám posielajte na adresu: MADAME.SK, Hodžova 2145/22, 921 01 Piešťany alebo e-mailom info@madame.sk. Po oznámení reklamácie Vás následne kontaktujeme a informujeme o ďalšom postupe a spôsobe zaslania tovaru, telefonicky v čase od 9,00hod-16,00hod na tel.:0902 353377

• Pre úspešné vyriešenie reklamácie je potrebný daňový doklad o zaplatení tovaru.


• Reklamácie budú vyriešené opravou tovaru, vrátením peňazí, alebo výmenou tovaru.


• Záruka sa vzťahuje na všetky materiálové a výrobné vady tovaru. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody spôsobené neodborným používaním, ani za škody spôsobené chybnou manipuláciou, starostlivosťou a následkov týchto škôd. Autorizované servisné strediská sú uvedené v záručnom liste, ktorý zákazník obdržal s tovarom.
Odporúčame zákazníkom kontaktovať servisné stredisko telefonicky a dohodnúť si spôsob vybavenia reklamácie.

Cash Back program

Madame.sk by rada zaradila všetkých svojich zákazníkov do jej programu. Ide o odmenenie lojálneho zákazníka, ktorý s radosťou zdieľa svoje produkty z MADAME.SK na sociálnych sieťach, najmä na Instagrame.

Preto sme pripravili špeciálnu ponuku pre všetkých našich zákazníkov: 20% Cash back!

1. Odfoťte sa s produktom, ktorý ste si od nás kúpili (nemusí to byť selfie). Najdôležitejšie je, aby bol produkt na Vás viditeľný.

2. Uverejnite svoj obrázok na Instagrame pridaním @madame.sk_ a #madamecashback.

3. Skopírujte URL/link svojho Instagramového príspevku. (link by mal vyzerať približne takto https://www.instagram.com/p/B8tLOpFpWQj/).

4. Prejdite na stránku madame.sk/mojcashback, zadajte číslo Vašej objednávky a pridajte URL/link svojho Instagramového príspevku.

5. Potvrďte a už len počkajte na vrátenie 20% sumy z Vašej objednávky priamo na Váš účet.

Dôležité: Ak na zverejnenej fotografii nebude viditeľný produkt, alebo fotografia nezodpovedá nášmu etickému kódexu, bude vrátenie peňazí zamietnuté. Ak ste zaplatili Dobierkou, bude od Vás systém žiadať meno a IBAN. 20% Cash Back sa uplatňuje iba na sumu produktov a vrátenie na Váš účet môže trvať až 14 dní.